هرچی تو بخوای
هرچی تو بخوای
همسر عزیزتر از جانم تولدت مبارک

 

تقدیم به کسی که در کنارم نیست ، امّا حسّ ِبودنش

 

 به من شوق زیستن می دهد:

می خواهم از تو بنویسم برای تو که در تمام لحظاتم وجود داری.

 

 خنده هایم برای توست. با تو بودن مرا شاد می کند وبی تو بودن مرا گریان.

 

 تو با من هستی در حالی که در کنارم نیستی.

 

تو با منی چون در قلب منی قلبم را با دنیا عوض نمی کنم

 

 چون تو در آنی و من تنها تو را دوست دارم 

 

چون سبزی مانند بهار، استواری مانند کوه، لطیفی مانند گل و

 روانی همچون دریا...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 29 / 1برچسب:, توسط میثم

اسلایدر

دانلود آهنگ

هرچی تو بخوای
هرچی تو بخوای
همسر عزیزتر از جانم تولدت مبارک

<-PostContent->

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ <-PostDate-> توسط <-PostAuthor->

اسلایدر

دانلود آهنگ

دریافت کد بارش قبل از بالای وبلاگ

20Tools-ابزار و قالب وبلاگبیست تولز-بیست تولز-کد بارش قلب از وبلاگ
Digital Clock - Status Bar

مرجع وبلاگ نویسان جوان